vyhledávání
Produkty
Speciální nabídka

Crystal Quality nahr. hovorů, lic. pro 1 hl. kanál

Kalkulačka splátek CETELEM
8031 Kč s DPH

6637 Kč bez DPH
Dostupnost: Nedostupné
Part no.: 310A659
Výrobce: WELL
Záruka: 24 měsíců
Crystal Quality nahr. hovorů, lic. pro 1 hl. kanál
Produkt je zařazen:

Popis produktu:
Software pro automatické nahrávání hovorů, záznam zvuku i plochy PC, nástroje pro vyhodnocování, export dat, analytické nástroje, aplikace Crystal Live Agent. Cena za jeden hlasový kanál.

Cena je uvedena pro jeden hlasový kanál. První objednávka musí být minimálně pro 4 hlasové kanály. Následně lze objednávat po jednom kanále.

Crystal Quality splní všechny Vaše potřeby!

Crystal Quality je inovativní software pro záznam zvuku i plochy PC. Své využití nalezne jak ve společnostech vyžadujících nahrávání hovorů, tak i v kontaktních centrech.

Součástí softwaru jsou velmi výkonné integrované nástroje pro reporty a vyhodnocování, obsahuje agentní aplikace atd.

Nároky na dodržování právních předpisů a zlepšení provozní efektivity stále rostou. Proto je třeba zachytit, analyzovat a distribuovat velké množství telefonních hovorů při současných vysokých nárocích na ovladatelnost, jednoduchost a přizpůsobení se systémovému prostředí a uživatelskému komfortu.

Crystal Quality splňuje veškeré potřeby, na které si jen vzpomenete. Vyhledávání, přehrávání, analýzu, distribuci či kontrolu nahrávky lze provádět kdykoli a kdekoli pomocí vzdáleného připojení.

Crystal Quality rozšiřuje tradiční pojetí pro záznam a monitorování systému, pomocí aplikačního modulu - Crystal live Agent. Ten umožňuje vložit více údajů o zákaznících nebo ovládat nahrávání na dálku. Kromě toho lze bez problémů integrovat do stávajícího CRM nebo jiného IS.

Vlastnosti systému Crystal Quality:

Optimalizován pro VoIP řešení
Nákup licencí je přesně dimenzován na míru zákazníka. V budoucnu je možné dokoupit další licence, v závislosti na potřebách zákazníka.
Plná podpora API, CTI pro systémy Avaya, Cisco, atd.
Plánovač nahrávání – umožňuje kategorizovat všechny zaznamenané interakce a následně vyhodnocovat výsledky kampaně

Technické parametry:

Obecné:

Minimální systémové nároky: CPU Intel Core i3, 4GB RAM, HDD: 500GB
Operační systémy: Microsoft Windows XP Prof. / 7 Prof. / 8 / 2003 / 2008 / 2012
Databáze: Microsoft SQL Server 2005 a novější, Oracle
Administrace systému je platformově nezávislá na OS – webová aplikace. Podporované jsou všechny Internetové prohlížeče s nainstalovaným Adobe Flash Player.ůlů
Úložiště pro hlasový záznam:
5.62 MB / hod. s Microsoft GSM
54.9 MB / hod. s PCM
109 MB / hod. s PCM 8K Stereo
13.7 MB / hod. s MP3
3.6 MB / hod. s G. 729a

Úložiště pro obrazový záznam:
85 MB / hod. s 800 X 600 24 bits true color
165 MB / hod. s 1280 X 720 24 bits true color
175 MB / hod. s 1366 X 768 24 bits true color
225 MB / hod. s 1600 X 900 24 bits. true color

Vlastní API SDK, CTI pro možnost propojení s CRM systémem.
Možnost nahrávání klapek i celých trunků.
Kapacita až 500 klapek na jeden server.
Možnost šifrování nahraných hovorů.

Administrátorské rozhraní CQ:

Vytváření vlastních panelů s grafy např. s informacemi o hovorech k jednotlivým uživatelům v určitém časovém období, vývoj všech záznamů v určitém časovém období, atd.
On-line (okamžité) přehrávání právě probíhajících hovorů agent-zákazník.
On-line (okamžité) zobrazení obrazovky daného agenta.
Zobrazení stavu klapek jednotlivých agentů.
Bohaté možnosti vyhledávání v nahraných hovorech podle času, agenta, CID, Called ID, hovorového směru, klapky, délky hovoru, atd.
Vlastní přehrávač nahraných hovorů.
Export metadat (hodnocení, příznaků a dalších informací) k vybraným hovorům do PDF, XLS, XLSX, RTF, CSV.
Vytváření a zobrazování reportů ve formě grafů.
Nastavení přístupových práv do systému: users, skupiny, administrátoři, atd.

Nástroje:

Zálohování záznamů na lokální disk (HDD, USB), síťový disk, NAS nebo SAN, disková pole.
Notifikace o chybách systémů (alarmy) do emailů.
Vytváření vlastních formulářů pro hodnocení agentů.
Vytváření vlastních dotazníků ke každému probíhajícímu hovoru - určené pro agenty.
Klientské aplikace agenta sloužící k přiřazení uživatelského jména k tel. klapce, k přehrávání nahraných hovorů přímo na stanici agenta atd.


Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.


Diskuze k Crystal Quality nahr. hovorů, lic. pro 1 hl. kanál
Diskuze k produktu: crystal-quality-nahr-hovoru-lic-pro-1-hlkanal není založena. Pokud chcete vložit nový příspěvek, je třeba se přihlásit nebo zaregistrovat.
Pokud chcete sledovat diskuzi emailem, je třeba se přihlásit nebo zaregistrovat.