vyhledávání
Produkty
Speciální nabídka

Detail kategorie: Rozšíření záruk

Filtr cen: 0-100000
na stránku
řazení
 zobrazit: 
1 2 3 >>

HP 4y return consumer color LJ - E Svc

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
1639 Kč bez DPH
1983 Kč s DPH
HP 4y return consumer color LJ - E Svc HP 4y return consumer color LJ - E Svc
Skladem v eshopu - HP 4y return consumer color LJ - E Svc

HP 3y return multi fcn printer - H Svc

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
1002 Kč bez DPH
1213 Kč s DPH
HP 3y return multi fcn printer - H Svc HP 3y return multi fcn printer - H Svc
Skladem v eshopu - HP 3y return multi fcn printer - H Svc

HP CarePack PostWarranty HP LJ 9000mfp, 1r ,NDO

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako P
32243 Kč bez DPH
39014 Kč s DPH
HP CarePack PostWarranty HP LJ 9000mfp, 1r ,NDO HP CarePack PostWarranty HP LJ 9000mfp, 1r ,NDO
Skladem v eshopu - HP CarePack PostWarranty HP LJ 9000mfp, 1r ,NDO

HP 4y Nbd Exch Cons Laserjet MFP-E SVC, pouze CZ

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako P
2186 Kč bez DPH
2645 Kč s DPH
HP 4y Nbd Exch Cons Laserjet MFP-E SVC, pouze CZ HP 4y Nbd Exch Cons Laserjet MFP-E SVC, pouze CZ
Skladem v eshopu - HP 4y Nbd Exch Cons Laserjet MFP-E SVC, pouze CZ

HP 3y NBD LaserJet M5025MFP HW Supp

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
16691 Kč bez DPH
20196 Kč s DPH
HP 3y NBD LaserJet M5025MFP HW Supp HP 3y NBD LaserJet M5025MFP HW Supp
Skladem v eshopu - HP 3y NBD LaserJet M5025MFP HW Supp

HP 4y Nbd Exch consumer laserjet - H Svc

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
1093 Kč bez DPH
1323 Kč s DPH
HP 4y Nbd Exch consumer laserjet - H Svc HP 4y Nbd Exch consumer laserjet - H Svc
Skladem v eshopu - HP 4y Nbd Exch consumer laserjet - H Svc

HP 4y nbd exch OJ pro printer - H Svc

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve v měsíci ukončení standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 90 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
1093 Kč bez DPH
1323 Kč s DPH
HP 4y nbd exch OJ pro printer - H Svc HP 4y nbd exch OJ pro printer - H Svc
Skladem v eshopu - HP 4y nbd exch OJ pro printer - H Svc

HP CarePack PostWarranty HP LJ 4350, 5100, 1r, NDO

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
6011 Kč bez DPH
7273 Kč s DPH
HP CarePack PostWarranty HP LJ 4350, 5100, 1r, NDO HP CarePack PostWarranty HP LJ 4350, 5100, 1r, NDO
Skladem v eshopu - HP CarePack PostWarranty HP LJ 4350, 5100, 1r, NDO

HP 3yNbdClrLsrJt CP6015 HW Supp

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
26094 Kč bez DPH
31574 Kč s DPH
HP 3yNbdClrLsrJt CP6015 HW Supp HP 3yNbdClrLsrJt CP6015 HW Supp
Skladem v eshopu - HP 3yNbdClrLsrJt CP6015 HW Supp

HP 1y PW Nbd Clr LsrJt CM6040 MFPHW Supp

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako P
34725 Kč bez DPH
42017 Kč s DPH
HP 1y PW Nbd Clr LsrJt CM6040 MFPHW Supp HP 1y PW Nbd Clr LsrJt CM6040 MFPHW Supp
Skladem v eshopu - HP 1y PW Nbd Clr LsrJt CM6040 MFPHW Supp

HP 3y return aio/mobile OJ prtr -E Svc

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
546 Kč bez DPH
661 Kč s DPH
HP 3y return aio/mobile OJ prtr -E Svc HP 3y return aio/mobile OJ prtr -E Svc
Skladem v eshopu - HP 3y return aio/mobile OJ prtr -E Svc

HP 3y nbd exch multi fcn printer - H Svc

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
364 Kč bez DPH
441 Kč s DPH
HP 3y nbd exch multi fcn printer - H Svc HP 3y nbd exch multi fcn printer - H Svc
Skladem v eshopu - HP 3y nbd exch multi fcn printer - H Svc
1 2 3 >>